Vi älskar att göra det vi gör. Samtidigt är det alltid bra att göra saker bättre. För att kunna göra Frequency bättre behöver vi veta vad ni tycker om det vi gör. Därför skulle det vara tacksamt om du ville vara med i vår enkla kundundersökning.
Vi har hittills valt att fokusera på att skriva om väl ansedda märken av klockor, kläder och hudvård. En av anledningarna till att vi gör en kundundersökning är att vi helt enkelt vill hitta fler vägar till intressant innehåll som engagerar och motiverar dig att stanna kvar på sajten och att läsa vidare. Det är trots allt du som besökare och kund hos oss som ger oss motivation att fortsätta jobba aktivt för att sprida kunskap om mode. Det här är därför anledningen till att vi vill undersöka vad som faktiskt intresserar dig som kund.
En mer utförlig och detaljerad kundundersökning kommer att dyka upp framöver. Fram till dess är vi ändå intresserade av att veta vad du tycker. Därför får du gärna svara på följande frågor genom att skriva en kommentar här nedanför.
- Vilket betyg (1–6, 1=dåligt & 6=mycket bra) ger du innehållet på frequency.se?
- Vad kan vi göra bättre i framtiden?
- Vad vill du läsa mer om på sajten?
- Vilket betyg (1–6) ger du den språkliga kvaliteten på innehållet?
- Vilket betyg (1–6) ger du variationen av innehållet?
Vi hoppas att du gärna vill ta dig tid att svara på frågorna i denna ”lilla” kundundersökning. Svara som sagt som en kommentar här nedanför.
Tack på förhand!